مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-06ورزشي

دو خبر عجیب درباره آندارنیک تیموریان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تصویر بازیکن سابق تیم ملی امروز روی جلد روزنامه گل قرار گرفت و این روزنامه مدعی شد مسعود شجاعی پس از پایان بازی تراکتور و پرسپولیس از حسن آذرنیا سرپرست تراکتور انتقاد کرده و اگر به او گفته که نمی تواند حاشیه ها را جمع کند، - گفته می شود شجاعی با تیموریان تماس گرفته و از او خواسته در تمرینات تراکتور حاضر شود تا در صورت امکان، برای این تیم به میدان برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تصویر بازیکن سابق تیم ملی امروز روی جلد روزنامه گل قرار گرفت و این روزنامه مدعی شد مسعود شجاعی پس از پایان بازی تراکتور و پرسپولیس از حسن آذرنیا سرپرست تراکتور انتقاد کرده و اگر به او گفته که نمی تواند حاشیه ها را جمع کند، بهتر است برود تا مسعود به یکی از دوستانش بگوید که این وظیفه را به عهده بگیرد.

گویا آذرنیا هم که از این موضوع ناراحت شده، از رختکن می رود و اگر رابطه او با شجاعی در روز های آینده خوب نشود، این احتمال وجود دارد که آندرانیک تیموریان که سابقه بازی در تراکتور را دارد، به عنوان سرپرست جدید این تیم معرفی شود.

این تنها خبر منتشر شده درباره آندو نیست و خبرگزاری میزان مدعی شده شجاعی با تیموریان تماس گرفته و از او خواسته در تمرینات تراکتور حاضر شود تا در صورت امکان، برای این تیم به میدان برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خبر عجیب درباره آندارنیک تیموریان

دو خبر عجیب درباره آندارنیک تیموریان