مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-06سياسي

مردم نقش اصلی را در شکل گیری دولت اسلامی بر عهده دارند


معاون بازرسی و تعالی مدیران بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: تا دولت اسلامی شکل نگیرد توقع شکل گیری جامعه اسلامی و تمدن اسلامی توقعی گزاف است و در این مسیر مردم نقش اساسی را می توانند ایفا می کنند.

- محمد پورقربان معاون بازرسی و تعالی مدیران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: ایام الله دهه فجر یادآوری مردمیست که با بیدار کردن روحیه مطالبه گری و با پیروی از امام جامعه توانستند یکی از اتفاقات بزرگ قرن را رقم بزنند.

رویدادی که جهانیان را مبهوت و خیره نمود و محاسبات آنها را در مورد ایران و منطقه غرب آسیا دچار چالش کرد.

وی افزود: اکنون نیز با ورود به چهل سال دوم انقلاب فضا برای انجام کارهای بزرگ فراهم است به این شرط که مردم روحیه مطالبه گری را در خود بیدار کرده و از امام امت پیروی کنند.

این استاد دانشگاه افزود: وقتی مردم جایگاه خود را بشناسند و بر میزان تاثیرگذاری خود در امورات کشور واقف باشند و برای این تاثیرگذاری اقدام عملی انجام دهند وارد مرحله خودسازی شده اند که این مهم می تواند با هدایت و رهبری فقیه حکیم انقلاب نتایج مثبتی را در پی داشته باشد.

پورقربان  تاکید کرد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت به سمت ایجاد دولت  اسلامی را می توان اولین گام در این خصوص دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نقش اصلی را در شکل گیری دولت اسلامی بر عهده دارند

مردم نقش اصلی را در شکل گیری دولت اسلامی بر عهده دارند