مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-06فرهنگي

راهیابی 20 اثر صنایع دستی استان مرکزی به جشنواره فجر


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از راهیابی 20 اثر و دست ساخته صنایع دستی به پنجمین جشنواره فجر خبر داد.

- قاسم کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: 20 اثر صنایع دستی هنرمندان استان در رشته های کنده کاری روی سنگ، مشبک فلز، چاقوسازی، کنده کاری روی چوب، منبت مشبک چوب، سفال و سرامیک، قلم زنی، نقاشی گل و مرغ، سوخت معرق چرم و میناکاری به پنجمین جشنواره سراسری فجر راه پیدا کردند.

وی افزود: استان مرکزی در سه دوره برگزاری این جشنواره، شرکت کرده بود که در سال گذشته به 6 هنرمند برگزیده، نشان سرو سیمین جشنواره اهدا شد و همچنین دوره قبل آقایان باباخانی در رشته قلم زنی و خورشیدی در رشته مشبک فلز موفق به کسب نشان برتر در این جشنواره شدند و در این دوره نیز با حضور 20 اثر از هنرمندان استان در جشنواره حاضر شده ایم و امید بسیاری داریم که در چند رشته موفق به کسب نشان برتر شویم.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ادامه داد: پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی با هدف به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران، آشنایی با هنرمندان جوان، کشف استعدادهای نو در عرصه صنایع دستی و ارتباط با هنرمندان از تاریخ 20 بهمن تا 10 اسفند در محل موزه ملی دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 20 اثر صنایع دستی استان مرکزی به جشنواره فجر

راهیابی 20 اثر صنایع دستی استان مرکزی به جشنواره فجر