مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-06اقتصادي

افزایش قدرت چانه زنی کارخانجات پلاستیک خراسان شمالی با اجرای خوشه صنعتی


معاون شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از افزایش قدرت چانه زنی کارخانجات پلاستیک در این استان با اجرای خوشه صنعتی پلاستیک خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از افزایش قدرت چانه زنی کارخانجات پلاستیک در این استان با اجرای خوشه صنعتی پلاستیک خبر داد.

حسین پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این خوشه در استان به پایان رسیده است، گفت: با اجرای این خوشه و تشکیل انجمن های همگن و غیرهمگن قدرت چانه زنی واحدهای تولید پلاستیک در استان برای تامین مواد اولیه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مواد اولیه این واحدهای تولیدی از واحدهای پتروشیمی تامین می شود، افزود: با بالارفتن قیمت مواد اولیه تهیه این مواد برای مردم سخت شده بود و از سوی دیگر تعدادی از واحدها بودند که توان مالی چندانی برای خرید این مواد نداشتند و مجبور بودند به مقدار کم اما با هزینه بیشتری از بازار آزاد خریداری کنند.

حسین پور ادامه داد: اما تشکیل این انجمن سبب شد تا این واحدهای تولیدی راحت تر مواد اولیه مورد نیاز خود را از پتروشیمی ها خریداری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حوزه کشاورزی یکی از مهمترین پیشران های اقتصادی این استان است، گفت: در صدد هستیم تا خوضه صنعتی دام سبک، زنبورعسل و گیاهان دارویی را در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قدرت چانه زنی کارخانجات پلاستیک خراسان شمالی با اجرای خوشه صنعتی

افزایش قدرت چانه زنی کارخانجات پلاستیک خراسان شمالی با اجرای خوشه صنعتی