مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-06سياسي

دکل های مخابرات سرطانزا نیست/عادلانه شدن تعرفه تلفن ثابت


مدیر مخابرات منطقه فارس تاکید کرد که هیچ یافته علمی مبنی بر اینکه دکل های مخابراتی نصب شده در مناطق مختلف، منجر به بروز یا افزایش ریسک ابتلا به سرطان می شود، - ایسنا/فارس مدیر مخابرات منطقه فارس تاکید کرد که هیچ یافته علمی مبنی بر اینکه دکل های مخابراتی نصب شده در مناطق مختلف، منجر به بروز یا افزایش ریسک ابتلا به سرطان می شود، وجود ندارد.

فرشید ایزدی، شنبه 18 بهمن در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: متاسفانه طرح این شایعه که امواج ساتع شده از دکلهای مخابراتی منجر به بروز یا زمینه سازی بروز سرطان می شود، و البته دامن زدن به آن، موجب بروز مشکلاتی در توسعه زیرساخت های ارتباطی تلفن همراه در فارس و شیراز شده است.

وی با قبول وجود مشکلاتی در آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط شهر شیراز، یکی از دلایل آن را نیاز به توسعه زیرساخت ها دانست و گفت: به روز شدن تکنولوژی های ارتباطی، نیاز به ایجاد یا توسعه زیرساخت ها را برای امکان برقراری ارتباط مناسب و با کیفیت به همراه دارد اما در شیراز با یک دوگانگی در توسعه این زیرساخت ها مواجه هستیم.

دکل های مخابرات پارازیت منتشر نمی کند ایزدی گفت: از طرفی عده زیادی از شهروندان نسبت به مشکلات زیرساخت ارتباطی، گلایه مند هستند و از طرف دیگر شمار زیادتری در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکل های مخابرات سرطانزا نیست/عادلانه شدن تعرفه تلفن ثابت

دکل های مخابرات سرطانزا نیست/عادلانه شدن تعرفه تلفن ثابت