مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-06اقتصادي

صنعت پتروشیمی در دوره تحریم به یاری دولت آمد


در شرایط تحریم، صنعت پتروشیمی به کمک دولت آمد به طوریکه با صادرات میلیارد ها دلار محصولات پتروشیمی، ارز وارد کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب، با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: استان کرمانشاه مهد بزرگ تمدن تاریخی ایران است و با ایستادگی و تقدیم 10 هزار شهید همواره پاسدار حریم انقلاب و کشور بوده است.

وی از صنعت پتروشیمی به عنوان مهمترین پیشران های توسعه اقتصادی یاد کرد که همچون لوکوموتیو بسیاری از صنایع را به دنبال خود می کشد.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: با افزایش ظرفیت پتروشیمی به نقطه ای رسیده ایم که در سال 1400،  به تولید 100 میلیون تن محصولات پتروشیمی با ارزش 25 میلیارد دلار می رسیم.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا با هدف از پای در آوردن جمهوری اسلامی ایران، گفت: آنان فکر می کردند می توانند فروش نفت ما را به صفر برسانند و به زعم خودشان شاهرگ حیاتی ایران را قطع کنند ولی به همت مسئولان و تلاشگران وزارت نفت نتوانستند این کار را انجام دهند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به مقاومت مردم در برابر دشمن، ادامه داد: در شرایط تحریمی، صنعت پتروشیمی به کمک دولت آمد و میلیارد ها دلار محصولات پتروشیمی صادر کردیم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت پتروشیمی در دوره تحریم به یاری دولت آمد

صنعت پتروشیمی در دوره تحریم به یاری دولت آمد