مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-06اقتصادي

نایلون شیرینگ چیست و تفاوت آن با نایلون استرچ : دریا پلاستیک


شرکت دریا پلاستیک با سابقه طولانی در تولید و فروش انواع نایلون شیرینگ، نایلون استرچ، نایلون عریض و نایلون حبابدار، در طی سال ها فعالیت توانسته با عرضه محصولاتی باکیفیت رضایت مشتری را جلب کند - با سابقه طولانی در تولید و فروش انواع نایلون شیرینگ، نایلون استرچ، نایلون عریض و نایلون حبابدار، در طی سال ها فعالیت توانسته با عرضه محصولاتی باکیفیت رضایت مشتری را جلب کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی و همچنین نایلون استرچ اشاره نمود که البته هر یک از لحاظ کاربرد تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

اما برای اینکه بدانید نایلون شیرینگ چیست و به تفاوت آن با نایلون استرچ پی ببرید بهتر است تا در ادامه با ما همراه باشید.

نایلون شیرینگ از نایلون های با ضخامت کم است که در برابر حرارت سریعاً واکنش نشان می دهد و در عرض مدت کوتاهی جمع می شود که همین موضوع باعث شده تا به خوبی سطح محصول را در بر بگیرد و محافظت خوبی را از آن به عمل آورد.

اما نایلون استرچ از حالت کشسانی خوبی برخوردار می باشد و بصورت دستی و همچنین با دستگاه می توان از آن برای بسته بندی کالا استفاده نمود.

سایز بسته بندی از جمله تفاوت های میان نایلون شیرینگ و نایلون استرچ یکی از تفاوت های میان نایلون شیرینگ و نایلون استرچ به سایز بسته بندی ایجاد شده با آنها مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایلون شیرینگ چیست و تفاوت آن با نایلون استرچ : دریا پلاستیک

نایلون شیرینگ چیست و تفاوت آن با نایلون استرچ : دریا پلاستیک