مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-06سياسي

دعوت واتیکان از آیت الله محقق داماد برای حضور در همایش cop26


سفارت ایتالیا و سفارت واتیکان در تهران از آیت الله محقق داماد دعوت کرد تا در همایش cop26 که مربوط به گردهمایی نمایندگان دینی کشورها و بحث درخصوص تغییرات اقلیمی است شرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سفارت ایتالیا و سفارت واتیکان در تهران از جانب واتیکان، از آیت ­الله سیدمصطفی محقق­ داماد رییس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم دیدار نمایندگان ادیان اصلی و همچنین دانشمندان برجسته جهان در چارچوب کنفرانس cop26 دعوت به عمل آورد.

این مراسم در تاریخ 4 اکتبر 2021 (12 مهرماه 1400) در شهر رم ایتالیا برگزار خواهد شد.

بریتانیا، ایتالیا و واتیکان همایش cop26 را برای نمایندگان ادیان و شماری از دانشمندان برجسته جهان سازمان­دهی کرده­ اند تا دیدگاه­ هایشان را برای پرداختن به مسائل مرتبط با تغییرات اقلیمی ابراز کنند.

اهداف این کنفرانس به شرح ذیل است: · ارتقاء فعالیت­های دولت­ها برای افزایش مشارکت آن­ها جهت نیل به اهداف توافقنامه پاریس (Paris Agreement) · رهبری ادیان برای کمک به رفع مشکلات مرتبط با تغییرات اقلیمی · ترغیب مردم برای اقدام در جهت کاهش گرمایش زمین این دعوت توسط وزارت امور خارجه ایران به فرهنگستان علوم منعکس شد و استاد محقق­داماد به دلیل اهمیت موضوع و مطرح کردن اندیشه اسلامی در این مسائل، دعوت را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت واتیکان از آیت الله محقق داماد برای حضور در همایش cop26

دعوت واتیکان از آیت الله محقق داماد برای حضور در همایش cop26