مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-06سياسي

اهدای 6570 فقره سند املاک علوی به مردم گلستان


در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان و ارتباط ویدئوکنفرانسی با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان، 6 هزار و 570 فقره سند بنیاد علوی به مردم گلستان اعطا شد.

- ایسنا/گلستان در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان و ارتباط ویدئوکنفرانسی با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان، 6 هزار و 570 فقره سند بنیاد علوی به مردم گلستان اعطا شد.

مدیرکل بنیاد مستضعفان استان گلستان در این مراسم گفت: یکی از اقدامات اقتصادی بنیاد مستضعفان، کمک به کارخانه های در معرض ورشکستی است.

حسن خسروی بیان کرد: بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مراوه تپه که توسط بنیاد مستضعفان ساخته شده، تا پایان سال به بهره برداری خواهید رسید.

وی با اشاره به اهدای سند املاک علوی به مردم، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن گلستان در تشکیل پرونده و نقشه برداری و ثبت اسناد با بنیاد مستضعفان همکاری بسیار خوب نزدیکی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز در این مراسم گفت: در رژیم گذشته املاک مردم به شکل های مختلفی غصب شده بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور و همچنین در استان گلستان شاهد واگذاری اسناد مالکیت به مردم هستیم که این اقدام بسیار خوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 6570 فقره سند املاک علوی به مردم گلستان

اهدای 6570 فقره سند املاک علوی به مردم گلستان