مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-06اقتصادي

بنیاد مستضعفان نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی ایلام داشته است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان پیش قراول محرومیت زدایی در کشور است، گفت: این بنیاد نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی ایلام داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوجه ویژه ای توسط بنیاد مستضعفان در امر محرومیت زدایی استان ایلام انجام شده است به طوری که این استان از معدود مناطق کشور است که دو شهرستان را تحت پوشش محرومیت زدایی بنیاد دارد.

سلیمانی دشتکی افزود: امروز خدمات شایانی در مناطق محروم استان انجام گرفته است در این زمینه می توان به تخصیص اعتبارات در شهرستان ملکشاهی به میزان 82 میلیارد تومان و 68 میلیارد تومان برای توسعه شهرستان محروم و تازه تاسیس هلیلان اشاره کرد.

توزیع اعتبارات باید بر اساس میزان محرومیت باشد وی با اشاره به این مهم که امروز ایلام پایتخت خادمین اربعین حسینی است، گفت: دیروز نیز این دیار صف مقدم دفاع از انقلاب و ارزشهای این نظام مقدس بوده است تا این سرزمین با خون هزاران شهید سرافراز آذین شده باشد.

سلیمانی دشتکی به عنوان این مطلب اینجا دیار فاتحان میمک و شرهانی و قلاویزان و … است، گفت: ایلامی ها با تقدیم بیش از 3 هزار شهید، 12 هزار جانباز، بیش از یک هزار شهیده و جانباز خانم و بیش از 200 کودک شهید با فاصله رتبه اول ایثارگری را در کشور به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی ایلام داشته است

بنیاد مستضعفان نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی ایلام داشته است