مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-06اقتصادي

افتتاح دو واحد اشتغال مددجویان در شهرستان محلات


معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی از افتتاح دو واحد اشتغال ایجاد شده در شهرستان محلات خبر داد.

- آذر دخت همتا در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به افتتاح دو واحد اشتغال در شهرستان محلات اظهار کرد: این واحدها شامل گلخانه و مغازه لوازم یدکی بود که به مناسبت این ایام مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه های اقتصادی از محل اعتبارات استانی تامین شده است افزود: سیاست راهبردی در توانمندسازی و اشتغالزایی برای مددجویان  تکیه بر ظرفیت های بخش خصوصی و تشکل های بخش غیردولتی بهزیستی است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: به طور خاص در حوزه اشتغال جامعه هدف بهزیستی، منابعی وجود دارد که این منابع به طور مشخص در حوزه طرح های خود اشتغالی و یا کارفرمایی است.

همتا ادامه داد: در سال جاری تعهد ظرفیت ایجاد یک هزار و 275 فرصت شغلی داشتیم که نزدیک به یک هزار و 994 قدرت شغلی در حوزه طرح های خوداشتغالی و کارفرمایی ایجاد شده است .

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از این فرصت های شغلی به کارگیری نیروها در قسمت های مختلف تولیدی، اصناف، کارخانه جات و شرکت ها در بخش های غیردولتی است، ادامه داد: بخش مشخصی از فرصت های شغلی ایجاد شده در سال گذشته مربوط به طرح های خود اشتغالی است و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو واحد اشتغال مددجویان در شهرستان محلات

افتتاح دو واحد اشتغال مددجویان در شهرستان محلات