مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-06پزشكي

ویروس انگلیسی هنوز در ایران شایع نشده


رییس شبکه تحقیقات بیماری های ویروسی ایران می گوید: «تاکنون ثابت نشده که جهش ویروس جدید کرونا، منجر به افزایش بیماری زایی آن شده و تنها قدرت سرایت بیماری بالا رفته است.

- رییس شبکه تحقیقات بیماری های ویروسی ایران می گوید: تاکنون ثابت نشده که جهش ویروس جدید کرونا، منجر به افزایش بیماری زایی آن شده و تنها قدرت سرایت بیماری بالا رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: خبرها از احتمال بالارفتن آمار ابتلا به کرونا تا یک ماه دیگر حکایت دارد.

هشدار موج چهارم بیماری و خیز دوباره آن داده شده و همزمان با این نگرانی ها، موارد شناسایی ویروس کرونای انگلیسی هم هر روز بالاتر می رود و از 16 دی تاکنون، 7 مورد ابتلای قطعی تأیید شده.

همه اینها در شرایطی است که شناسایی این ویروس نیاز به انجام نمونه برداری و آزمایش های پیشرفته در آزمایشگاه های ویژه وزارت بهداشت دارد که شانس شناسایی تمام مبتلایان را پایین می آورد.

متخصصان در بیمارستان ها می گویند برای آنها تفاوتی نمی کند بیمار مبتلا به چه نوع کرونایی باشد، نشانه های بالینی همان است و درمان به روش قبلی انجام می شود اما به گفته ویروس شناسان اگر چه ممکن است ویروس وحشی تر نشده باشد اما میزان سرایت آن بسیار بالاست و ابتلای بیشتر یعنی مرگ بالاتر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس انگلیسی هنوز در ایران شایع نشده

ویروس انگلیسی هنوز در ایران شایع نشده