مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-06اقتصادي

نیاز کسب و کارهای حرفه ای در آستانه سال 1400


تهیه لباس فرم، کارت هدیه، هدایا و پکیج های تبلیغاتی با بهترین کیفیت و مشاوره تخصصی - در آستانه سال نو شرکت ها و کسب وکارها به منظور تکریم مشتریان و همکاران تجاری خود اقدام به تهیه و توزیع هدایا تبلیغاتی و محصولات سازمانی می کنند.

هلدینگ آواکتان واردکننده محصولات جین وست به ایران، در آستانه سال نو برای شرکت ها، کسب وکارها، ادارات و سازمان ها محصولات تبلیغاتی ویژه سازمانی در نظر گرفته است.

آواکتان با تکیه بر دانش، تخصص و همکاری خود با برندهای شناخته شده و تأمین کنندگان توانا در سطح ملی و جهانی و البته با شناخت کامل از بازار و سلایق مشتریان و اقشار مختلف جامعه اقدام به طراحی، تولید و عرضه محصولات ویژه-B2B کرده است.

محصولات هلدینگ آواکتان با بهترین کیفیت روز دنیا تولیدشده و از بهترین کالاهای موجود، برای تکریم همکاران تجاری، کارمندان و مشتریان کسب وکار در ایران به شمار می روند.

محصولات هلدینگ آواکتان شامل موارد زیر است: لباس فرم آراستگی و زیبایی هر سازمان بخشی از هویت بصری و ویترین آن است و این ویترین یکی از اولین وجوه تمایز یک کسب کار از دید دیگران است.

لباس فرم سازمانی علاوه بر القای نظم و هماهنگی میان افراد و کارمندان، می تواند سیاست های یک برند را نیز نمایندگی کند و باعث ایجاد اعتمادبه نفس میان افراد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کسب و کارهای حرفه ای در آستانه سال 1400

نیاز کسب و کارهای حرفه ای در آستانه سال 1400