مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-06فرهنگي

برگزاری گرامیداشت یاد علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه


مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه از برگزاری گرامیداشت یاد علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه در هفتمین روز اکران جشنواره خبر داد.

- محمد جواد کنجوری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حاشیه هفتمین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه بزرگداشت علی انصاریان فوتبالیست و هنرپیشه نامی کشور برگزار می شود.

وی افزود: علی انصاریان، پس از چند سال فعالیت در سینما امسال فیلم رمانتیسم عماد و طوبا را در سی و نهمین دوره جشنواره فجر داشته است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: انصاریان به همین مناسبت در گفت وگویی که پیش از بستری شدن در بیمارستان با روابط عمومی جشنواره فیلم انجام داده بود، از اشتیاقش برای حضور در سالن سینما و فیلم دیدن گفته بود.

کنجوری ادامه داد: علی انصاریان، به عنوان یک چهره محجوب ملی محبوب قلب های مردم ایران بود و دراماتیک ترین روزهای عمر خود را سپری می کرد.

وی بیان کرد: امیدوار و دعاگو بودیم که این ورزشکار عزیز و بازیگر خوش ذوق سینما با اولین حضورش در جشنواره فیلم فجر بتواند بدرخشد که البته درخشید و ستاره ماند و به نور پیوست.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: در روز سه شنبه 21 بهمن ماه 99 و در هفتمین روز برگزاری جشنواره یادبودی برای این هنرمند گرانقدر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گرامیداشت یاد علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه

برگزاری گرامیداشت یاد علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه