مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-06اقتصادي

ذخیره سازی 700 هزار تن پرتقال برای شب عید/ صادرات مرکبات به 13 کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همه ساله در ایام پایانی سال شاهد تکاپوی باغداران برای تامین میوه شب عید کشور هستیم که این روزها نیز باغداران، سورتینگ داران و انبارداران را مشغول خود کرده است.

عزیزالله شهید فر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت تامین میوه شب عید کشور، اظهار کرد: 700هزار تن مرکبات در سردخانه ها و انبارهای فنی مازندران ذخیره شده  است.

  وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین میوه شب عید وجود ندارد، افزود: این میزان میوه ذخیره شده تامین کننده میوه کل کشور تا دو ماه بعد از شب عید خواهد بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به کیفیت بالای محصول مرکبات امسال مازندران اشاره کرد و افزود: تاکنون 200هزار تن صادرات؛ یعنی دو برابر سال گذشته صادرات از نوع مرغوب به 13 کشور جهان صورت گرفت.

  حسینقلی قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این باره در گفت وگو با فارس، گفت: توزیع مرکبات به سایر استان ها از اواخر بهمن ماه صورت می گیرد.

  وی افزود: البته مباشر تامین میوه شب عید اتحادیه باغداران استان بوده که می تواند با هماهنگی، توزیع به سایر استان های کشور را در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 700 هزار تن پرتقال برای شب عید/ صادرات مرکبات به 13 کشور

ذخیره سازی 700 هزار تن پرتقال برای شب عید/ صادرات مرکبات به 13 کشور