مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-06پزشكي

پروژه بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی افتتاح شد


پروژه بخش دیالیز جدید بیمارستان شهید بهشتی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پروژه بخش دیالیز جدید بیمارستان شهید بهشتی با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان، رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه و مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی افتتاح شد.

 این پروژه با مشارکت معاونت درمان دانشگاه، معاونت توسعه دانشگاه و مرکز بیماری های خاص وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در هفتمین رو دهه فجر افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در آیین افتتاح پروژه بخش دیالیز جدید بیمارستان شهید بهشتی اظهار کرد: در 15 ماه گذشته تعداد دستگاه های دیالیز استان همدان از 85 دستگاه به 182 دستگاه رسیده است.

رشید حیدری مقدم یادآور شد: تعداد تحت های دیالیز مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی 30 تخت دیالیز بود که هم اکنون به 56 تخت دیالیز افزایش یافته است.

وی گفت: پیش از این بیماران دیالیزی به جای سه بار دیالیز در هفته دو بار دیالیز می شدند که با افزایش تخت های دیالیز این مشکل رفع شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به مسئله مراجعه بیماران شمال استان به مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی برای دریافت خدمات دیالیز از تجهیز بیمارستان بهار و رزن به بخش دیالیز خبر داد و افزود: بخش دیالیز شهرستان فامنین در حال حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی افتتاح شد

پروژه بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی افتتاح شد