مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-06اقتصادي

پس از حذف دفترچه بیمه چگونه خدمات درمانی دریافت کنیم؟


سرپرست بیمه تأمین اجتماعی البرز از حذف دفترچه ها کاغذی بیمه در اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: نحوه ارائه خدمات به متقاضیان بیمه تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی در باب چند نکته ارائه و اطلاع رسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ابوالحسن قورچیان، سرپرست بیمه تأمین اجتماعی البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای اسفند 1399 چاپ دفترچه های کاغذی سازمان تامین اجتماعی متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به نکات مهم بخشنامه حذف چاپ دفترچه کاغذی، افزود: شناسایی بیمه شده از طریق کارت ملی و یا شناسنامه و یا جلد عکس دار دفترچه های بیمه قبلی از جمله این نکات است.

سرپرست بیمه تأمین اجتماعی استان البرز با بیان اینکه بیمه برای نوزادان فاقد کد ملی تا حداکثر 1 ماه از طریق کد ملی مادر می توان استفاده کرد، یادآور شد: افراد خارجی نیز تا اطلاع ثانوی از طریق جلد دفترچه بوده فلذا ارائه آن الزامی است.

به گفته این مقام مسؤول در رابطه با اعتبارسنجی از کد اختصاصی 10 رقمی (شناسه فراگیر) استفاده می شود که شناسایی افراد خارجی جدیدالورود به علت عدم ارائه دفترچه از طریق همین کد اختصاصی 10 رقمی میسر خواهد بود.

قورچیان اظهار کرد: در صورتی که به هر علتی امکان استفاه از نسخه الکترونیک فراهم نباشد (مانند قطع اینترنت) پزشک می تواند از همان نسخه های باقیماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از حذف دفترچه بیمه چگونه خدمات درمانی دریافت کنیم؟

پس از حذف دفترچه بیمه چگونه خدمات درمانی دریافت کنیم؟