مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-06اقتصادي

بیمارستان مراوه تپه ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد


مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: بیمارستان مراوه تپه چهار ماه پیش تکمیل و به علوم پزشکی گلستان واگذار شده تا تجهیز شود و ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حسن خسروی صبح شنبه در آیین اهدای اسناد علوی به مردم گلستان اظهار کرد: از 100 هزار سند واگذار شده به مردم، بالغ بر 54 هزار و 870 سند مربوط به گلستان است که تا به امروز به مردم این خطه اهدا شده است.

وی بیان کرد: در واگذاری اسناد، بنیاد مسکن گلستان کار نقشه برداری و تشکیل پرونده و اداره ثبت اسناد آماده کردن سند را انجام داده و همکاری خوبی صورت گرفت.

خسروی اضافه کرد: بنیاد مستضعفان در حوزه اقتصادی هم اقدامات خوبی انجام داده که می توان به کمک به کارخانه ها و شرکت های در معرض ورشکستگی در استان اشاره کرد.

وی ادامه داد: کارخانه سیمان این بنیاد در گلستان فعال بوده و تمام سیمان مورد نیاز مردم سیل زده گلستان را تامین کرد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان افزود: نیروگاه برق علی آباد هم از نیروهای فعال کشور است و مقرر شده که فاز دوم سیکل ترکیبی آن اجرایی شود.

وی با اشاره به اقدامات حوزه کشاورزی، گفت: مجموعه بنیاد علوی، شهرستان مراوه تپه را به عنوان شهرستان هدف برای توسعه و آبادانی در نظر گرفته که امیدواریم به زودی شاهد رفع محرومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان مراوه تپه ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد

بیمارستان مراوه تپه ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد