مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-06بين الملل

سازمان ملل خواستار حداکثر خویشتن داری توسط کشاورزان هندی شد


دفتر حقوق بشر سازمان ملل ساعاتی قبل از آنکه کشاورزان هندی خواهان لغو قوانین جدید کشاورزی امروز شنبه راه بندان سراسری ایجاد کنند، از مقامات هند و کشاورزان معترض خواست حداکثر خویشتن داری را رعایت کنند.

- سازمان ملل خواستار "حداکثر خویشتن داری" توسط کشاورزان هندی شد دفتر حقوق بشر سازمان ملل ساعاتی قبل از آنکه کشاورزان هندی خواهان لغو قوانین جدید کشاورزی امروز شنبه راه بندان سراسری ایجاد کنند، از مقامات هند و کشاورزان معترض خواست "حداکثر خویشتن داری" را رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، ده ها هزار کشاورز بیش از دو ماه است در حومه دهلی نو کمپ زده و ضمن بستن جاده های کلیدی، علیه قوانینی که به گفته آن ها برای خریداران عمده خصوصی سودرسان است، اعتراض می کنند.

اعتراضات عمدتاً مسالمت آمیز بوده اما تجمع تراکتورها در 26 ژانویه به خاطر درگیری برخی کشاورزان با پلیس دهلی نو، به آشوب کشیده شد.

از آن زمان تاکنون، مقامات، اینترنت موبایل را در بخش هایی از پایتخت هند قطع و جاده های مرزی را به شدت محاصره کرده اند تا مانع ورود مجدد کشاورزان به شهر شوند.

دفتر کمیسر ارشد حقوق بشر سازمان ملل اواخر روز جمعه در توییتر اعلام کرد: حقوق اجتماع مسالمت آمیز چه به صورت آف لاین یا آن لاین، باید رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل خواستار حداکثر خویشتن داری توسط کشاورزان هندی شد

سازمان ملل خواستار حداکثر خویشتن داری توسط کشاورزان هندی شد