مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-06فرهنگي

معرفی هیات انتخاب نمایش های صحنه ای جشنواره تئاتر مهر کاشان


اعضای هیات انتخاب بخش صحنه ای شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره، خیام وقار کاشانی دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان گفت: امین زندگانی، حسین کیانی و یاسمن نصیری مسئولیت انتخاب نمایش های صحنه ای، این دوره از جشنواره را به عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه جشنواره شانزدهم تئاتر مهر کاشان در 4 بخش مسابقه صحنه ای، نمایش های کودک و نوجوان، مهمـــان و ویژه و بخش مسابقه نمایشنامه نویسی از 16 تا 22 اسفند ماه با تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی کاشان برگزار می شود، مهلت ارسال آثار در این جشنواره را اول اسفند ماه ذکر کرد.

امین زندگانی متولد سال 1351 تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

وی در نمایش های همسرایی مختار ، خروسک پریشان ، بازی تابلوی آخر ، به من دروغ بگو ، دو مرد و یک نیمکت ، سرخ سوزان و نمایش مرغ دریایی به ایفای نقش پرداخته است.

وی جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر در سال 74 را از آن خود کرده و در سریال های وکلای جوان ، به سوی پیروزی ، راه سوم ، روزگار جوانی ، همسفر ، چند دقیقه زندگی ، معصومیت از دست رفته ، نوعروس ، طلسم شدگان و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات انتخاب نمایش های صحنه ای جشنواره تئاتر مهر کاشان

معرفی هیات انتخاب نمایش های صحنه ای جشنواره تئاتر مهر کاشان