مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-06سياسي

اجرای واکسیناسیون نیوکاسل طیور بومی همزمان با ایام دهه فجر در استان کرمان


عملیات اجرایی واکسیناسیون طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل از ابتدای دهه مبارک فجر در روستاهای 16 شهرستان استان کرمان آغاز شده و تا پایان دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/کرمان مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: عملیات اجرایی واکسیناسیون طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل از ابتدای دهه مبارک فجر در روستاهای 16 شهرستان استان کرمان آغاز شده و تا پایان دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت.

دکتر حسین رشیدی از اجرای واکسیناسیون رایگان طیور روستایی در کرمان علیه بیماری نیوکاسل خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر، اداره کل دامپزشکی استان کرمان، اقدام به ارائه خدمت واکسیناسیون رایگان به روستاییان، در راستای رسالت های بهداشتی و پیشگیری از بیماری های طیور می کند.

وی افزود: عملیات اجرایی واکسیناسیون طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل از ابتدای دهه مبارک فجر در روستاهای 16 شهرستان استان کرمان آغاز گردیده و تا پایان دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت.

رشیدی با اشاره به اینکه واکسیناسیون نیوکاسل طیور به صورت آشامیدنی و با واکسن زنده مقاوم به حرارت صورت می پذیرد، بیان کرد: استفاده از واکسن مناسب از جمله موثرترین راه های پیشگیری از بیماری نیوکاسل برای پیشگیری از شیوع این بیماری در بین جمعیت طیور استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای واکسیناسیون نیوکاسل طیور بومی همزمان با ایام دهه فجر در استان کرمان

اجرای واکسیناسیون نیوکاسل طیور بومی همزمان با ایام دهه فجر در استان کرمان