مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-06اقتصادي

بهره برداری از بیش از 1000 میلیارد تومان پروژه عمرانی در کرمانشاه


معاون اول رییس جمهوری از بهره برداری بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در سفر به استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق جهانگیری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه به عنوان خاستگاه اصلی تمدن قدیمی ایران از استان های پراستعداد کشور در زمینه گردشگری بوده و پتانسیل تبدیل به قطب گردشگری کشور را دارد، اظهار کرد: کرمانشاه از استعدادهای فراوانی برای رشد و توسعه برخوردار بوده که نیروی انسانی تحصیل کرده این استان می تواند پتانسیل های استان ازجمله نفت و گاز فراوان را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد.

وی با اشاره به رتبه ی بالای بیکاری در استان کرمانشاه و اهداف سفر خود به این استان از جمله افتتاح بیمارستان و آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آبادغرب افزود: استان کرمانشاه در برخی از شاخص های توسعه نظیر بیکاری رتبه پایین تری نسبت به سایر استان ها داشته که برای رفع این مسائل باید اقدامات مؤثری انجام شود.

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه در این سفر بیش از یک هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: این حجم از سرمایه گذاری نوید خوبی برای توسعه استان از طریق اشتغال زایی و رونق اقتصادی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیش از 1000 میلیارد تومان پروژه عمرانی در کرمانشاه

بهره برداری از بیش از 1000 میلیارد تومان پروژه عمرانی در کرمانشاه