مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-06فرهنگي

کتاب «رقص شاپرک های خیال» منتشر شد


کتاب «رقص شاپرک های خیال»، سروده شعله خسروی بابادی، شاعری از ایل بختیاری مقیم شیراز، با ویراستاری کرامت یزدانی (اشک) در قالب کتاب مجموعه شعر منتشر شد.

- شیراز- کتاب رقص شاپرک های خیال ، سروده شعله خسروی بابادی، شاعری از ایل بختیاری مقیم شیراز، با ویراستاری کرامت یزدانی (اشک) در قالب کتاب مجموعه شعر منتشر شد.

شعله خسروی بابادی، شاعر این مجموعه شعر پیرامون کتاب یادشده به گفت: انتشارات نویسندگان پارس ، اندیشه های اهل قلم را که در راستای فرهنگ، هویت، تمدن، دین، ادبیات و هنر قلم می زنند با افتخار در سرتاسر گیتی منتشر خواهد کرد تا مثل همیشه تاریخ، مردم جهان به وجود، هویت، قلم و اندیشه ی ایران و ایرانی افتخار کنند.

این ناشر استان فارس، افزود: نویسندگان پارس بر خود می بالد که کانونی شده است برای اندیشه نویسندگان و شاعران سرزمین پاک فارس و بر آن است که در چاپ و نشر آثار فرهیختگان این سرزمین بسیار تلاش کند.

وی یادآوری کرد که رقص شاپرک های خیال سومین اثر شعله خسروی بابادی است که توسط این انتشارات منتشر می شود و امید است که مورد پسند همگان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقص شاپرک های خیال سروده شعله خسروی بابادی با ویراستاری کرامت یزدانی (اشک)، در قطع رقعی در هفدهم بهمن ماه جاری توسط انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «رقص شاپرک های خیال» منتشر شد

کتاب «رقص شاپرک های خیال» منتشر شد