مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-06ورزشي

پیروزی و تداوم صدرنشینی سپاهان در لیگ والیبال/ شکست بانوان اصفهانی در لیگ فوتسال


پیروزی سپاهان در لیگ برتر والیبال، برتری ذوب آهن مقابل سپاهان در لیگ هندبال و شکست نمایندگان اصفهان در لیگ فوتسال بانوان از مهم ترین رویدادهای ورزشی استان در روز گذشته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پیروزی سپاهان در لیگ برتر والیبال، برتری ذوب آهن مقابل سپاهان در لیگ هندبال و شکست نمایندگان اصفهان در لیگ فوتسال بانوان از مهم ترین اخبار ورزشی اصفهان در روز گذشته بود.

برد قاطع سپاهان مقابل شهرداری قزوین در لیگ والیبال در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری قزوین در خانه والیبال تهران مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه طلایی پوشان سپاهان با هدایت رحمان محمدی راد موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 16 و 25 بر 18 از سد حریف خود عبور کنند.

به این ترتیب سپاهان اصفهان بیست و یکمین پیروزی خود را کسب کرد تا جایگاهش در صدر جدول تثبیت شود؛ شهرداری قزوین هم با این نتیجه هجدهمین شکست خود در این دوره از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را متحمل شد.

رحمان محمدی راد پس از پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال سپاهان مقابل شهرداری قزوین اظهار داشت: در سه ست توانستیم حریف را شکست دهیم، اما در شروع مسابقه تیم حریف خیلی منظم بازی می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی و تداوم صدرنشینی سپاهان در لیگ والیبال/ شکست بانوان اصفهانی در لیگ فوتسال

پیروزی و تداوم صدرنشینی سپاهان در لیگ والیبال/ شکست بانوان اصفهانی در لیگ فوتسال