مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-06پزشكي

نصب تندیس بنیانگذار طب کودکان ایران در بیمارستان باقرالعلوم اهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از رونمایی تندیس دکتر حسن اهری در بیمارستان اهر خبر داد و گفت: یکی از بخش های جدید بیمارستان به نام دکتر حسن اهری ثبت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد میرزاپور دیشب در آیین گرامیداشت پنجاهمین سالگرد وفات دکتر حسن اهری بنیانگذار طب کودکان در ایران که در اهر برگزار شد، اظهار داشت: بخش جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر به نام دکتر حسن اهری که جزو مفاخر شهرستانی و ملی است نام گذاری می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از رونمایی تندیس دکتر حسن اهری در بیمارستان باقرالعلوم اهر خبر داد، افزود: تغییر نام و نام گذاری مراکز بهداشت به لحاظ پروسه ای که دارد سخت است، اما برای گرامیداشت دکتر حسن اهری قصد داریم تا تندیس این پزشک خیر و نامی را طراحی و در بیمارستان اهر نصب کنیم.

وی ادامه داد: هرچند نام گذاری بیمارستان به نام دکتر حسن اهری بنیانگذار طب کودکان در ایران؛ کمترین کاری است که می توان برای گرامیداشت یاد و نام این پزشک انجام داد، ولی بیمارستان جدیدی در اهر نداریم تا به نام دکتر حسن اهری نام گذاری کنیم.

میرزاپور بابیان این که هنوز اغلب مردم هیچ شناختی از مفاخر شهرستان اهر همچون دکتر حسن اهری بنیانگذار طب کودکان ندارند، گفت: در حال حاضر برای احیای نام دکتر حسن اهری در مرکز طب کودکان؛ نامه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تندیس بنیانگذار طب کودکان ایران در بیمارستان باقرالعلوم اهر

نصب تندیس بنیانگذار طب کودکان ایران در بیمارستان باقرالعلوم اهر