مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-06سياسي

ضرورت احیای دانشکده پرستاری اهر


فرماندار شهرستان اهر بر ضرورت احیای دانشکده پرستاری اهر به عنوان مطالبه جدی مردم این منطقه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول خدابخش دیشب در آیین گرامیداشت پنجاهمین سالگرد وفات دکتر حسن اهری بنیانگذار طب کودکان در ایران، با تسلیت شهادت اولین بانوی شهید مدافع سلامت شهرستان اهر اظهار داشت: پرستاران شهیدی همچون شهیده فریبا اسمعیلی برای حفظ سلامتی مردم فداکاری و جانفشانی کردند و امروز وظیفه ماست تا با عمل به توصیه ها اجازه ندهیم فداکاری شهدای مدافع سلامت بی نتیجه نشود.

فرماندار شهرستان اهر، معرفی مفاخر و پیشینه تاریخی و فرهنگی را بسیار مهم دانست و افزود: معرفی مفاخری همچون دکتر حسن اهری برای نسل های جوان جامعه جزو مهم ترین موضوعاتی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگر پیشینه تاریخی و فرهنگی، مفاخر و بنیان های بسیاری از حوزه ها در شهرستان اهر حداقل در سطح منطقه ارسباران بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که شهرستان اهر در بسیاری از حوزه ها حرف های زیادی برای گفتن دارد و می توانیم درک کنیم که در کدام شهرستان قبول مسئولیت کرده ایم.

خدابخش با تأکید بر این که معرفی مفاخری همچون دکتر حسن اهری بایستی طی مستندهایی در قاب رسانه ملی انجام گیرد، گفت: با مدیرکل صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی به صورت مکاتبه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای دانشکده پرستاری اهر

ضرورت احیای دانشکده پرستاری اهر