مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-06سياسي

بسته پیشنهادی مفصلی از طرف اتاق اصناف به هیات دولت ارسال شده است


در زمینه حمایت از اصناف درخواست هایی برای ادامه ارائه تسهیلات صورت گرفته است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق اصناف مشهد گفت: در زمینه حمایت از اصناف درخواست هایی برای ادامه ارائه تسهیلات صورت گرفته است.

محمود بنانژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص برنامه ها و راهکارهای اتاق اصناف در حمایت از اصناف در صورت استمرار بیماری کرونا و جلوگیری از ابطال بیشتر پروانه های کسب مشاغل آسیب دیده اظهار کرد: به دلیل بیماری کرونا اصناف با مشکلات بسیاری رو به رو شده اند و به طورکلی 8700 پروانه تا پایان دی ماه ابطال گردیده است.

وی افزود: این درحالی است که تعداد کل ابطال پروانه ها در سال گذشته 7858 مورد بوده و پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری تعداد ابطال پروانه ها به حدود 10 هزار عدد برسد و بخش عمده ای از این مساله به خاطر بیماری کرونا است.

بنانژاد خاطرنشان کرد: در زمینه حمایت از اصناف بسته پیشنهادی مفصلی از طرف اتاق اصناف ایران تهیه و برای هیات دولت ارسال شد که متاسفانه چیزی که در آنجا مصوب شد تنها امهال در زمینه تکالیف قانونی بود و به طور کلی امکاناتی برای جبران خسارات اصناف در نظر گرفته نشد.

رییس اتاق اصناف مشهد با تاکید بر اینکه از طرفی تسهیلات دولت نیز مورد استقبال اصناف قرار نگرفته و زیر 7 درصد اصناف از این موضوع استقبال کرده اند، بیان کرد: شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته پیشنهادی مفصلی از طرف اتاق اصناف به هیات دولت ارسال شده است

بسته پیشنهادی مفصلی از طرف اتاق اصناف به هیات دولت ارسال شده است