مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 05:052021-02-06اجتماعي

سابقه تاریخی بالای قالیبافی، میناکاری و چرم دوزی در همدان


رییس جهاددانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه قالیبافی، میناکاری و چرم دوزی از رشته ها و ظرفیت هایی است که در استان از سابقه تاریخی بالایی برخوردار است، - ایسنا/همدان رییس جهاددانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه قالیبافی، میناکاری و چرم دوزی از رشته ها و ظرفیت هایی است که در استان از سابقه تاریخی بالایی برخوردار است، گفت: باید موانع پیش روی کسب و کارهای خُرد و خانگی از میان برداشته شود.

علی کلانترنیا در دیدار با معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان، اظهار کرد: اشتغال یکی از مباحث مهم و پردغدغه در کشور است که در همین راستا واحد اشتغال جهاددانشگاهی همدان از سال های دور در این مجموعه شکل گرفته و متناسب با نیازهای روز جامعه مجری طرح ها و پروژه های مختلفی بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه مشاغل خانگی یکی از طرح های ملی در حوزه اشتغال است، اضافه کرد: این طرح با هدف اشتغالزایی برای 54 نفر در سطح کشور با کارفرمایی وزارت کار و مجری گری جهاددانشگاهی در 31 استان در حال انجام و اجراست.

رییس جهاددانشگاهی واحد همدان با اشاره به اینکه سهم استان همدان در این طرح 2100 نفر است، ادامه داد: در این طرح همدان در کنار استان های بزرگی همچون آذربایجان شرقی، اصفهان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سابقه تاریخی بالای قالیبافی، میناکاری و چرم دوزی در همدان

سابقه تاریخی بالای قالیبافی، میناکاری و چرم دوزی در همدان