مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 05:002021-02-06سياسي

انقلاب، عزت ایرانیان را در جهان دو چندان کرد/ قائل به شکاف نسلی نیستم


دهه فجر دوران اعتلای باورها و ارزش های جامعه ایران است که با سرنگونی رژیم فاسد پهلوی و کوتاه کردن دست استعمار کشورهای مزدور بر خاک ایران، - ایسنا/قم فرماندار قم گفت: دهه فجر دوران اعتلای باورها و ارزش های جامعه ایران است که با سرنگونی رژیم فاسد پهلوی و کوتاه کردن دست استعمار کشورهای مزدور بر خاک ایران، استقلال و عزت ایرانیان را در سطح جهان دوچندان کرد.

مرتضی حیدری، فرماندار استان قم در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: دهه فجر سرمنشأ اعتلای قدرت کشور ما و دوران شور و سرور و خوشحالی برای ملت ما قلمداد می شود، دورانی که سرنگونی رژیم ظالم و ضحاک صفت پهلوی که سال ها بر این مرز و بوم سیطره داشتند را در آن شاهد بودیم و حکومت عادلانه جمهوری اسلامی را پایه ریزی کردیم.

این بزرگ ترین افتخار ملت ایران است و هرساله این اتفاق بزرگ را جشن می گیرند و به نوعی از خداوند سپاسگزاری و شکرگزاری کرده و آموخته و تجربیات خود را به نسل های بعدی منتقل می کنند.

وی افزود: هرسال در سطح کشور به این مناسبت فرخنده پروژه هایی افتتاح می شود و دستگاه های دولتی و اجرایی نتیجه تلاش های خود را طی این یک سال برای مردم پرده برداری کنند، امسال نیز قریب به 212 پروژه با سرمایه ای به میزان 500 میلیارد تومان تدارک دیده شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب، عزت ایرانیان را در جهان دو چندان کرد/ قائل به شکاف نسلی نیستم

انقلاب، عزت ایرانیان را در جهان دو چندان کرد/ قائل به شکاف نسلی نیستم