مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 20:552021-02-05ورزشي

شیمیدر قم با کسب یازدهمین پیروزی صدرنشین شد


تیم بسکتبال شیمیدر قم در سیزدهمین مسابقه خود از فصل جاری رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با شکست دادن تیم مس کرمان و یازدهمین پیروزی خود به صدر جدول صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم ششمین بازی خود از دور برگشت مرحله گروهی رقابت های فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران را در سالن آزادی برابر تیم مس کرمان برگزار کرده و با نتیجه 88 بر 75 پیروز شدند.

نماینده بسکتبال قم در کوارتر نخست این دیدار حساس با نتیجه 26 بر 20 صاحب برتری شد،‏ کوارتر دوم را نیز با نتیجه 21 بر 18 از مس کرمان برد تا نیمه نخست با برتری 47 بر 38 به نفع این تیم به پایان برسد اما در نیمه دوم این مس کرمان بود که کوارتر سوم را با حساب 21 بر 20 از شیمیدر گرفت.

اوج حساسیت و هیجان این بازی در کوارتر پایانی بود که دو تیم رقابت نزدیک و تماشایی برای کسب پیروزی با یکدیگر داشتند و سرانجام این شیمیدر قم بود که با حساب 21 بر 16 این کوارتر را از آن خود کرد و در نهایت با اختلاف 13 امتیاز و با نتیجه 88 بر 75 حریف را مغلوب کرد.

بسکتبالیست های شیمیدر قم با احتساب این نتیجه صاحب یازدهمین پیروزی خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران شده و با روحیه ای خوب به تعطیلات 26 روزه بازی ها رفتند‏، زیرا لیگ برتر به دلیل حضور تیم ملی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم با کسب یازدهمین پیروزی صدرنشین شد

شیمیدر قم با کسب یازدهمین پیروزی صدرنشین شد