مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 19:552021-02-05سياسي

دیدار رییس بسیج رسانه خراسان رضوی با مادر شهید پرویز بهشتی


هم زمان با هفته زن و روز مادر و در راستای گرامیداشت مقام مادران شهید، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با مادر شهید پرویز بهشتی دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهیدان گفت: نباید فراموش کنیم مادران شهدا عزیزترین های زندگی شان را فدا کردند تا امنیت و آرامش را به فرزندان ایران هدیه دهند.

 عباس محمدیان افزود: قدردانی و پاسداشت از مقام این مادران وظیفه همه ماست و یادآوری اینکه جایگاه والای مادری برای مادران شهید رفیع تر است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به مناسبت های مختلف دیدارهایی از خانواده شهدا و به ویژه خانواده شهدای رسانه داشته و این دیدارها ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: مادر گرامی شهید بهشتی یکی از صبورترین مادران شهید مشهد است که با اهدای اعضای بدن فرزند دیگرش (ریحانه بهشتی) در ایثار، فداکاری و مهر الگویِ بی بدیل و نمونه است.

محمدیان یادآور شد:  شهید پرویز بهشتی در 5 بهمن ماه سال 65 در عملیات کربلای 5  در منطقه عملیاتی شلمچه و در سن 17 سالگی به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

گفتنی است، جمعی از اعضای بسیج رسانه خراسان رضوی در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی با حضور در مزار شهدای بهشت رضا و این شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بسیج رسانه خراسان رضوی با مادر شهید پرویز بهشتی

دیدار رییس بسیج رسانه خراسان رضوی با مادر شهید پرویز بهشتی