مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 17:352021-02-05ورزشي

حضور تیم راهیان کرمانشاه در لیگ یک فوتبال نیازمند حمایت ویژه است


فدراسیون فوتبال با وجود حکم دادگاه با حضور تیم راهیان در لیگ یک فوتبال مخالف است و تیم راهیان کرمانشاه برای حضور در لیگ یک نیازمند حمایت ویژه است.

- کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: فدراسیون فوتبال با وجود حکم دادگاه با حضور تیم راهیان در لیگ یک فوتبال مخالف است و تیم راهیان کرمانشاه برای حضور در لیگ یک نیازمند حمایت ویژه است.

هوشنگ بازوند در حاشیه آیین افتتاح پروژه های ورزشی در استان کرمانشاه با حضور وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: آقای سلطانی فر و مجموعه وزارت ورزش اولین کسانی بودند که در زلزله سرپل ذهاب به کمک استان کرمانشاه آمدند و با ارسال کانکس در اسکان مردم مردم را یاری کردند.

وی افزود: با کمک دولت و خیرین 41 پروژه ورزشی در مناطق زلزله زده ساخته شده است و در چهار سال گذشته 58 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات ورزشی تیم های ورزشی در کرمانشاه، تصریح کرد: در استان کرمانشاه تیم های ورزشی خوبی فعالیت می کنند اما اسپانسری که از آنها حمایت کند وجود ندارد.

بازوند ادامه داد: با وجود اینکه می دانیم وزارت ورزش برای حمایت از تیم ها منع قانونی دارد اما عدالتی در این زمینه وجود ندارد زیرا زیرساخت ها و کارخانه جات زیادی مانند سایر استان ها برای حمایت از تیم ها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم راهیان کرمانشاه در لیگ یک فوتبال نیازمند حمایت ویژه است

حضور تیم راهیان کرمانشاه در لیگ یک فوتبال نیازمند حمایت ویژه است