مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-05سياسي

مشکل پتروشیمی هگمتانه در تهیه مواد اولیه


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت: پتروشیمی همدان نزدیک به یک و نیم سال است که در تهیه مواد اولیه با مشکل روبرو است، موادی که در داخل کشور خودمان تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق در دیدار با نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس یازدهم هم در عمل و هم در فرمایشات رهبر انقلاب نشان داده است که یک مجلس انقلابی است.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب، علاوه بر ایجاد مسئولیت های قانونی برای نمایندگان، یک مسئولیت شرعی هم برای آنها ایجاد کرد، ادامه داد: اینکه حضرت آقا بر رعایت ادب و اخلاق در گفتمان سیاسی ما و توسعه آن تاکید دارند، نشان دهنده اهمیت این مساله است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا این مجلس را یک مجلس ناکارآمد جلوه دهد، بنابراین امیدواریم مجلس، انقلابی گری خودش را به معنای واقعی در جامعه ظهور و بروز دهد، اضافه کرد: در بعضی از مبانی اسلام، قوانین الزامی تا جایی که ممکن بوده، کم شده و دایره مباحات توسعه یافته است و لذا مجلس نیز خوب است تا در بحث قانون گذاری به این مبنا توجه کند، چرا که ایجاد الزامات اجتماعی زیاد، سرعت توسعه کشور را خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل پتروشیمی هگمتانه در تهیه مواد اولیه

مشکل پتروشیمی هگمتانه در تهیه مواد اولیه