مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-05سياسي

رئوفی: تحریم ها جامعه ما را خودکفا کرد


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: تحریم ها سبب شد تا جامعه ما و جوانان به مرزهای خودکفایی در بسیاری زمینه ها برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، علی رئوفی ظهر امروز سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان بود.

وی در ابتدای اظهارات خود با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و همه دلسوزان انقلاب اسلامی از مرحوم عباسی به عنوان یک چهره مبارز و پر تلاش در عرصه انقلاب و پس از آن در دفاع از حقوق ملت یاد کرد و او را الگویی برای سیاست مداری در پس از انقلاب و ماندن در کنار مردم در تمامی شرایط و صحنه ها خواند.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه عنوان داشت: تحریم ها جامعه ما وجوانان کشور را به سوی خودکفایی در عرصه های مختلف پیش برد و این ها همه نشانه بالندگی کشور و پویایی انقلاب اسلامی است.

رئوفی با تأکید بر این که تعامل و وفاق ملی در رسیدن به پیشرفت اهمیت فوق العاده ای دارد، بیان کرد: برای پیشبرد امور باید عقلانیت و تدبیر را در همه امور حاکم کنیم تا بتوان بدور از جوزدگی، کارها را پیش برد و به نتیجه رساند.

وی اضافه کرد: به نمایندگی از استاندار و ستاد استانی کرونا از تشکل های دینی و سنگرهای نماز جمعه در سراسر استان و از نمازگزاران عزیز صمیمانه به دلیل همراهی با پروتکل های بهداشتی قدردانی می کنم که منطبق بر هشدارها و اطلاعیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رئوفی: تحریم ها جامعه ما را خودکفا کرد

رئوفی: تحریم ها جامعه ما را خودکفا کرد