مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-05ورزشي

در لیگ به عقب برگشته ایم و کیفیت فدای کمیت شد


سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: در فوتسال بانوان به عقب برگشته ایم و به هیچ عنوان از کیفیت و سطح لیگ امسال رضایت ندارم.

سال ها برای اینکه بتوانیم سطح کیفیت لیگ را افزایش دهیم در لیگ فوتسال زحمت می کشیم؛ - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: در فوتسال بانوان به عقب برگشته ایم و به هیچ عنوان از کیفیت و سطح لیگ امسال رضایت ندارم.

سال ها برای اینکه بتوانیم سطح کیفیت لیگ را افزایش دهیم در لیگ فوتسال زحمت می کشیم؛ اما متاسفانه کیفیت را فدای کمیت کرده ایم.

شهناز یاری امروز (جمعه_ 17 بهمن ماه) پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل نامی نو اصفهان در جریان هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: امروز بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم.

هر دو 2 تیم بازی درگیرانه و پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: به تیم نامی نو تبریک می گویم، هر چند ما می توانستیم نتیجه بهتری را رقم بزنیم اگر از موقعیت های زیادی که خلق کردیم به درستی استفاده می کردیم و با بی دقتی توپ هایمان از دست نمی دادیم.

وی ادامه داد: البته در مقابل موقعیت گل چندانی به تیم نامی نو ندادیم و باید در فاز حمله بیشتر روی نقاط ضعف مان کار کنیم تا ایرادات تیم را برای ادامه لیگ برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در لیگ به عقب برگشته ایم و کیفیت فدای کمیت شد

در لیگ به عقب برگشته ایم و کیفیت فدای کمیت شد