مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 12:002021-02-05سياسي

تجهیزات هوشمندسازی مدارس تامین می شود


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش قرار شد تا تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی سیسم هوشمند مدارس و همچنین تجهیز هنرستان ها به امکانات جدید فراهم آید.

- میرغنی نظری در حاشیه جریان سفر معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس به خلخال و کوثر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی و رایزنی های انجام شده مصمم به سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به منطقه محروم خلخال و کوثر بودیم تا از نزدیک در جریان کاستی های این حوزه قرار گرفته و قول مساعد برای احداث واحدهای آموزشی جدید و نوسازی واحدهای فرسوده داده شود.

وی شهرستان های خلخال و کوثر را لایق توسعه آموزشی و علمی دانست و خاطرنشان کرد: مردم این منطقه به شدت به علم و ادب و همچنین پرورش نخبگان بی نظیر شهرت دارند و ضرورت دارد برهمین اساس نسل امروز و آینده در بهترین فضای آموزشی مراحل تحصیل و تهذیب را سپری کنند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این سفر 6 واحد آموزشی در قالب 6 کلاس درس اغلب در مناطق روستایی خلخال و کوثر کلنگ زنی شد و معاون وزیر آموزش و پرورش قول دادند تا برای مدرسه قدیمی سمیه خلخال نیز تدبیری مناسب در نوسازی و بهسازی بیندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات هوشمندسازی مدارس تامین می شود

تجهیزات هوشمندسازی مدارس تامین می شود