مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-05فرهنگي

گفتگوی بهروز افخمی در «خارج از کادر» پخش می شود


بخش دوم گفتگوی بهروز افخمی با برنامه «خارج از کادر» به کارگردانی و تهیه کنندگی ایمان احمدی، جمعه 17 بهمن روی آنتن شبکه آی فیلم فارسی می رود.

- بخش دوم گفتگوی بهروز افخمی با برنامه خارج از کادر به کارگردانی و تهیه کنندگی ایمان احمدی، جمعه 17 بهمن روی آنتن شبکه آی فیلم فارسی می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برنامه خارج از کادر که با میزبانی از هنرمندان مطرح عرصه تولیدات نمایشی کشور، به انعکاس خاطرات، دغدغه ها و سیر فعالیت های هنری آنها می پردازد، هفته گذشته به بخش اول گفتگو با بهروز افخمی فیلمنامه نویس، مستندساز و کارگردان سینما و تلویزیون اختصاص داشت.

افخمی در خارج از کادر هفته پیش، ضمن اشاره به تحصیلات و نحوه ورودش به دنیای هنر، از آغاز فعالیتش در صداوسیما به عنوان تدوینگر در اولین ماه های پس از پیروزی انقلاب، پیوستن به گروه تلویزیونی جهاد سازندگی، ساخت اولین مستند دوران دفاع مقدس به کارگردانی او، همچنین آشنایی اش با شهید سیدمرتضی آوینی و نیز برعهده گرفتن مدیریت گروه فیلم و سریال تلویزیون و اولین تجربه کارگردانی سریال با ساخت سریال کوچک جنگلی سخن گفت و در قسمت دوم به نقل ادامه فعالیت های خود خواهد پرداخت.

دنباله صحبت های بهروز افخمی در برنامه خارج از کادر را جمعه شب 17 بهمن ساعت 23:30 از آی فیلم فارسی تماشا کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی بهروز افخمی در «خارج از کادر» پخش می شود

گفتگوی بهروز افخمی در «خارج از کادر» پخش می شود