مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-05بين الملل

طالبان 23 نیروی امنیتی افغانستان را کشت


نیروهای طالبان در یک کمین، شماری از نیروهای ارتش را غافلگیر کرده که در نتیجه فرمانده گردان ششم از تیپ اول ارتش در شمال و چهار سرباز دیگر کشته شدند.

- مقام های محلی ولایت قندوز در شمال شرق افغانستان اعلام کردند، در حمله نیروهای طالبان به منطقه خان آباد این ولایت 18 سرباز محلی تحت حمایت نیروهای امنیت ملی افغانستان کشته و دو نفر دیگر زخمی شده و سه نفر را نیز طالبان با خود بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد عمر، مقام مسئول آفتاش قندوز که فرزند و برادرزاده اش در این حمله کشته شده اند، به بی بی سی گفت، درگیری میان نیروهای طالبان و این سربازان ساعت 8 شب گذشته به وقت محلی شروع و تا ساعت 11:30 شب ادامه داشت.

او گفت که در این مدت نیروهای کمکی به آنها نرسید و در نتیجه 18 نفر از آنها کشته، دو نفر فرار کرده و سه نفر را نیز طالبان با خود برده اند.

نقیب الله فایق، والی فاریاب نیز با نشر ویدیویی گفت که منطقه خواجه سبز پوش این ولایت روز گذشته شاهد یک درگیری خونین میان افراد طالبان و نیروهای امنیتی بوده است.

به گفته او نیروهای طالبان در یک کمین، شماری از نیروهای ارتش را غافلگیر کرده که در نتیجه فرمانده گردان ششم از تیپ اول ارتش در شمال و چهار سرباز دیگر کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان 23 نیروی امنیتی افغانستان را کشت

طالبان 23 نیروی امنیتی افغانستان را کشت