مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-05سياسي

ساکنین ساختمان کج شورا به داد مردم برسند


امام جمعه آستارا در خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر آستارا گفت: شما نماینده مردم در شورا هستید مردم به شما رأی داده اند تا مشکلات آن ها را برطرف کنید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: قلیان سراها و قهوه خانه های سنتی ازجمله مکان های انتقال ویروس کووید 19 بوده و در وضعیت زرد هم مجوز بازگشایی ندارند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه در راه خدا و اجرای فرامین الهی از سرزنش هیچ کسی نباید هراس به دل راه داد، تصریح کرد: از قوه قضاییه و دست اندرکاران دستگاه قضا انتظار داریم با مفسدین اقتصادی، برهم زندگان امنیت و سلامت جامعه و دست درازان به انفال الهی برخورد جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز زمزمه هایی از بازگشت آمریکا به برجام به گوش می رسد، افزود: شرط ایران برای بازگشت آمریکایی ها به برجام رفع همه تحریم های ظالمانه بوده و انتظار ملت شریف ایران این است که آمریکایی ها بدون هیچ شرطی سر میز مذاکره با ایران بنشینند.

امام جمعه آستارا با اشاره به پیشنهاد ورود رژیم آل سعود به برجام از زبان رییس جمهور دغل باز فرانسه گفت: مکرون برای برطرف کردن مشکلات درونی کشور خود دست دوستی سمت عربستانی ها دراز کرده و می خواهد به بهانه ورود رژیم آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنین ساختمان کج شورا به داد مردم برسند

ساکنین ساختمان کج شورا به داد مردم برسند