مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 09:402021-02-05سياسي

تیم دیپلماسی نباید زیر بار هیچ تعهدی برود


پذیرش هر گونه شرط و مذاکره جدید برای بازگشت به برجام مخالف عزت ملی است و تیم دیپلماسی نباید زیر بار هیچ تعهدی برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرم دره با تبین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی اظهار داشت: دهه فجر و بیست و دوم بهمن عید واقعی است که به واسطه آن ایران به جایگاه حقیقی و سربلندی دست یافت.

  وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل دولت جوان و انقلابی تصریح کرد: تشکیل دولت جوان و انقلابی، در کنار استفاده از تجربیات افراد با تجربه، کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است.

  خطیب نمازجمعه خرم دره با اشاره به موضعگیری سران جنایتکار آمریکا و اروپا در رابطه با برگشت به برجام افزود: پذیرش هر گونه شرط و مذاکره جدید برای بازگشت به برجام مخالف عزت ملی است و تیم دیپلماسی نباید زیر بار هیچ تعهدی برود.

وی ادامه داد: همانطور که رییس جمهور تأکید کرد: آمریکا با جنون ادواری خود از برجام خارج شده و در صورت رفع جنون می تواند به برجام بازگردد، چرا که ما تا امروز بر اساس برجام عمل کرده ایم و کاهش تعهدات هم بر اساس برجام بوده است.

  زاهدی پور با تاکید بر اینکه تعهدات جدید اروپایی ها مبنی بر تضمین بازگشت آمریکا به برجام به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، اذعان داشت: خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم دیپلماسی نباید زیر بار هیچ تعهدی برود

تیم دیپلماسی نباید زیر بار هیچ تعهدی برود