مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-05سياسي

قوانین دست و پا گیر مانع بزرگ جهش تولید است/ مجلس منافع ملی را تأمین کند


نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید بر اینکه قوانین دست و پا گیر از موانع بزرگ تحقق شعار سال است گفت: مجلس به معنای واقعی کلمه منافع و مصالح ملی را تأمین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با نائب رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس یازدهم هم در عمل و هم در فرمایشات رهبری نشان داده که یک مجلس انقلابی است، اظهار کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند کمتر مجلسی همانند این مجلس چه از نظر انقلابی گری و چه از نظر افراد و چینش شکل گرفته است، علاوه بر ایجاد مسئولیت های قانونی برای نمایندگان، یک مسئولیت شرعی هم برای مجلس ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری این مجلس را انقلابی می دانند، باید نمایندگان مجلس نیز نسبت به این ویژگی بسیار مراقبت داشته باشند که این انقلابی گری ظهور و بروز بیشتری داشته باشند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در توده مردم انتظارات از این مجلس انجام تحولات سریع در کشور بود گفت: درست است در واقعیت چنین چیزی امکان پذیر نیست، اما آنچه از این مجلس انتظار می رود، همراهی مسئولان با مردم و انجام فعالیت هایی به نفع مردم است.

وی با تاکید بر اینکه این اتصاف، زمینه هایی برای عده ای در جهت تخریب مجلس ایجاد می کند، عنوان کرد: گاهی اوقات مسائلی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین دست و پا گیر مانع بزرگ جهش تولید است/ مجلس منافع ملی را تأمین کند

قوانین دست و پا گیر مانع بزرگ جهش تولید است/ مجلس منافع ملی را تأمین کند