مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 04:552021-02-05بين الملل

برنامه تظاهرات بزرگ احزاب مخالف در پاکستان


جنبش دمکراتیک پاکستان متشکل از احزاب اصلی مخالف دولت این کشور که گفته می شود به دلیل اختلافات درون گروهی برای پیشبرد اهداف به اصطلاح مشترک دچار مشکل هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رسانه های پاکستانی روز جمعه از تازه ترین نشست اعضای جنبش دمکراتیک (PDM) با حضور رهبران حزب مردم، مسلم لیگ نواز و جمعیت علمای اسلام گزارش داده و گفتند: رهبران اپوزیسیون قرار شد 26 مارس - ششم فروردین (1400) تظاهرات بزرگ ضددولتی به مقصد اسلام آباد را برگزار کنند.

به گفته مولانا فضل الرحمان سرپرست جنبش دمکراتیک پاکستان، مخالفان دولت از شهرهای سراسر این کشور در تظاهرات بزرگ شرکت کرده و همگی به سمت اسلام آباد حرکت خواهند کرد.

اپوزیسیون در پاکستان درحالی مدعی برگزار تظاهرات بزرگ علیه دولت عمران خان نخست وزیر این کشور هستند که ماه های اخیر چندین بار برای اتخاذ تصمیم مشترک جهت برگزاری این تظاهرات دچار اختلاف شده و ناظران سیاسی نیز اذعان می کنند که جناح مخالف از درون دچار اختلاف است.

دولت پاکستان در واکنش به خیز جدید رهبران اپوزیسیون، آنان را به تخریب صلح و آرامش کشور و تلاش برای تحت الشعاع قرار دادن نظام دمکراتیک متهم و اعلام کرد: اپوزیسیون تنها برای رسیدن به اهداف شخصی تلاش می کند اما دولت هیچ مصالحه ای با آنان نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تظاهرات بزرگ احزاب مخالف در پاکستان

برنامه تظاهرات بزرگ احزاب مخالف در پاکستان