مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 01:352021-02-04سياسي

ترامپ درخواست رسمی برای ارائه ادله خود در دادگاه استیضاح را رد کرد


تیم حقوقی رییس جمهور سابق آمریکا درخواست مدیران استیضاح برای ارائه دفاعیات ترامپ در خصوص اتهامات مطروحه علیه او در دادگاه استیضاح مجلس سنا را رد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، برخی نمایندگان کنگره از جمله جیمی راسکین ، نماینده دموکرات ایالت مریلند در مجلس نمایندگان و مدیر اصلی جلسه استیضاح دونالد ترامپ ، رییس جمهور پیشین آمریکا روز پنج شنبه در نامه ای رسماً از وی خواستند ادله خود در رد اتهامات مطرح شده علیه او در دادگاه استیضاح سنا را ارائه کند.

تیم حقوقی ترامپ به سرعت این دعوتنامه را رد کرد و گفته ارسال این دعوت نامه به معنی آن است که دموکرات ها قادر به اثبات ادعاهای خود درباره ترامپ نیستند.

به نوشته وبگاه خبری- تحلیلی هیل ، راسکین با ارسال نامه ای به ترامپ و وکلای وی گفته ارائه این ادله از سوی ترامپ با توجه به اینکه او ادعاهای مجلس نمایندگان مبنی بر تحریک به شورش در حمله مرگبار 6 ژانویه به کنگره را رد کرده ضروری است.

راسکین در نامه ای می نویسد: شما، تلاش کرده اید با نادیده گرفتن ادله آشکار و متعدد موجود درباره اینکه قانون اساسی را نقض کرده اید، واقعیت های مهمی را انکار کنید.

با توجه به آنکه شما این ادعاها را رد کرده اید با نوشتن این نامه شما را به ادای شهادت با یاد کردن سوگند در خصوص اقداماتتان در تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ درخواست رسمی برای ارائه ادله خود در دادگاه استیضاح را رد کرد

ترامپ درخواست رسمی برای ارائه ادله خود در دادگاه استیضاح را رد کرد