مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 21:052021-02-04ورزشي

تقابل «انتحاری» نساجی برابر استقلال/ آبی ها هنوز بدشانس هستند!


مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نساجی می خواهد برابر استقلال سه امتیاز را به دست بیاورد، گفت: این تیم انتحاری بازی خواهد کرد تا بتواند موقعیت خود را در جدول بهتر کند.

- عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز تأسف از درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: متأسفانه هنوز از شوک میناوند خارج نشده بودیم که علی انصاریان را هم از دست دادیم و این یک ضایعه بزرگ برای جامعه ورزش بخصوص اهالی فوتبال است و تنها می توانیم برای خانواده این دو عزیز از خداوند صبر مسئلت نماییم.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان در حال حاضر صدرنشین لیگ فوتبال هستند، اگر شانس با آنها یار بود و تیر دروازه مانع از گلزنی آنها نمی شد، می توانستند سه امتیاز دیدار برابر نفت را از آنِ خود کرده و فاصله خود را با دیگر بالانشینان جدول بیشتر کنند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: استقلال در آن روی سکه هم خوش شانس بود که تیم هایی چون سپاهان، نفت آبادان و تراکتور برابر حریفانشان به پیروزی دست پیدا نکردند تا این تیم همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

وی در مورد دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر نساجی قائمشهر گفت: نساجی با تغییراتی که در تیمش به وجود آورد، سعی کرد شوک مثبتی به تیم وارد کند البته تاکنون این اتفاق نتوانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل «انتحاری» نساجی برابر استقلال/ آبی ها هنوز بدشانس هستند!

تقابل «انتحاری» نساجی برابر استقلال/ آبی ها هنوز بدشانس هستند!