مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 20:002021-02-04سياسي

هدف اصلی اقتصاد مقاومتی تاکید برتولید داخل است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هدف اصلی اقتصاد مقاومتی، تاکید برتولید داخل و تلاش بر خوداتکایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم شامگاه پنج شنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برگزیده آذربایجان شرقی در محل سالن پتروشیمی تبریز با اشاره ای به برکات انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: با وجود پشتوانه های دلارهای نفتی و حمایت بیگانگان در زمان رژیم شاهنشاهی، تنها وضعیت اقتصادی مرفهان و وابستگان دولتی مناسب بوده و اقشار ضعیف دچار مشکلاتی بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، کارآفرینی را موتور محرک توسعه اقتصادی و اجتماعی دانسته و گفت: کارآفرین کسی است که دارای قدرت درک بالا و توان شناسایی فرصت ها است که از طریق پرورش ایده و تبدیل فکر خود به محصول، اقدام به ارزش آفرینی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین کارآفرینی را در شرایط کنونی اقتصادی دارای اهمیت ویژه ای دانسته و گفت: مفهوم اقتصاد مقاومتی مفهومی بسیار جدید در ادبیات اقتصادی جهان است که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است.

نماینده ولی فقیه، هدف اصلی اقتصاد مقاومتی را کاهش وابستگی ها با تاکید بر تولید داخلی و تلاش بر خوداتکایی عنوان کرده و گفت: اکنون ایران پس از دوران سخت، با دوران هوشمندی مواجه است که در تحریم اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی اقتصاد مقاومتی تاکید برتولید داخل است

هدف اصلی اقتصاد مقاومتی تاکید برتولید داخل است