مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 19:502021-02-04سياسي

وجود مسئولان بدون حضور صنعتگران بی معنی است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان باید باور داشته باشند که وجودشان بدون حضور صنعتگران، بی معنی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان باید باور داشته باشند که وجودشان بدون حضور صنعتگران، بی معنی است.

مسعود پزشکیان پنجشنبه 16 بهمن ماه، در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برگزیده ی آذربایجان شرقی که با حضور مسئولان استانی و جمعی از صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان برگزار شد، اظهار کرد: باید با نگاه امیرالمؤمنین علی (ع) به صنعتگران و فعالان اقتصادی نگاه کنیم؛ ایشان در نهج البلاغه فرموده اند که جامعه را لشکریان، قضات و اداری ها، تاجران و صنعتگران تشکیل داده است.

وی در این خصوص ادامه داد: بطوریکه لشکریان و نظامی ها باید پول بگیرند تا کشور را حفظ کرده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و کار قضات، کتاب نویسان و اداری ها نیز این است که با وضع قوانین و عهدنامه ها، به مردم اجازه سود و منفعت دهند؛ اما هیچ کدام از لشکریان، قضات، فرمانداران و استانداران نمی توانند سرپا بمانند، مگر توسط تاجران و صنعتگران.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اگر ما نیز به این صورت عمل می کردیم، وضعیت فعلی به وجود نمی آمد، ادامه داد: باید یادآوری کنیم که نگاهما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود مسئولان بدون حضور صنعتگران بی معنی است

وجود مسئولان بدون حضور صنعتگران بی معنی است