مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 19:352021-02-04بين الملل

تخریب منازل فلسطینیان ادامه سیاست پاکسازی قومی رژیم صهیونیستی است


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)روز پنج شنبه اظهار داشت که تخریب منازل فلسطینیان در منطقه «حمصه الفوقا» تداوم سیاست پاکسازی قومی و نوعی تروریسم سازمان یافته از سوی رژیم صهیونیستی است.

- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)روز پنج شنبه اظهار داشت که تخریب منازل فلسطینیان در منطقه حمصه الفوقا تداوم سیاست پاکسازی قومی و نوعی تروریسم سازمان یافته از سوی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حماس، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنج شنبه در سخنانی گفت که تخریب منازل فلسطینی ها در منطقه حمصه الفوقا در شمال دره اردن واقع در کرانه باختری ادامه سیاست پاکسازی قومی ازسوی رژیم صهیونیستی است که از ده ها سال پیش علیه ملت فلسطین آغاز شده است.

حازم قاسم در ادامه افزود: جنایت رژیم صهیونیستی در تخریب خانه ها در حمصه الفوقا ادامه تروریسم سازمان یافته این رژیم است که هر روز علیه ملت فلسطین در همه جا اعمال می شود .

وی همچنین گفت که تشدید اقدامات این رژیم برای کوچاندن اجباری ساکنان کرانه باختری و تلاش گسترده آن برای الحاق اراضی فلسطینی به خاک خود، کوچک شمردن قوانین و مقررات بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی را نشان می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب منازل فلسطینیان ادامه سیاست پاکسازی قومی رژیم صهیونیستی است

تخریب منازل فلسطینیان ادامه سیاست پاکسازی قومی رژیم صهیونیستی است