مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 18:252021-02-04سياسي

در مدیریت شهری از طرح های نو و بدیع استفاده شود


قائم مقام شهردار زاهدان اظهار کرد: ضروریست شب های زاهدان را به نوعی هویت المانی در قالب نور دهیم در این راستا می بایست از طرح های نو و بدیع که دارای جذابیت می باشد در مدیریت شهری استفاده گردد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان قائم مقام شهردار زاهدان اظهار کرد: ضروریست شب های زاهدان را به نوعی هویت المانی در قالب نور دهیم در این راستا می بایست از طرح های نو و بدیع که دارای جذابیت می باشد در مدیریت شهری استفاده گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری زاهدان محمد امیر براهویی در نشست با حضور مدیران مناطق پنجگانه اظهارکرد: ضروریست شب های زاهدان را به نوعی هویت المانی در قالب نور دهیم در این راستا می بایست از طرح های نو و بدیع که دارای جذابیت می باشد، استفاده گردد.

براهویی با اشاره به اینکه نورپردازی نیاز شهر و شهروندان است، بیان داشت: نورپردازی شهری از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد چرا که ضمن ایجاد روحیه ی شاد و مفرح برای شهروندان، موجبات زیبایی بصری و تا حدود بسیاری امنیت فضای شهری را فراهم می نماید.

این مدیر شهری در ادامه افزود: مدیریت شهری بحث زیباسازی و نورپردازی شب های زاهدان را در دستور کار خود قرار دهد، بدین سان از ظرفیت شرکت های بومی که در سطح ملی فعالیت می کنند، استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مدیریت شهری از طرح های نو و بدیع استفاده شود

در مدیریت شهری از طرح های نو و بدیع استفاده شود