مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 17:102021-02-04سياسي

فعالیت 270 هزار جهادگر در طرح شهید سلیمانی/راه اندازی قرارگاه جهادی جنوب کرمان


در مقابله با ویروس منحوس کرونا با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، 42 هزار تیم در قالب گروه های جهادی انجام وظیفه کردند و بالغ بر 270 هزار نفر جهادگر در طول سه ماه گذشته فعالیت داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، امروز سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از طرح محرومیت زدایی جهادی درمانی مرکز جهادی و فرهنگی بقیه در شهر مردهک عنبرآباد بازدید کرد.

مرکز جهادی بقیه الله (عج) به مدت 7روز خدمات پزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، روانپزشک، متخصص زنان و سایر خدمات درمانی به مردم محروم شهر مردهک و روستاهای بخش جبالبارز جنوبی به صورت رایگان ارائه کردند.

سردار زهرایی در حاشیه بازدید از طرح جهادی درمانی در شهر مردهک گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در راستای منویات مقام معظم رهبری و خدمت به قشر آسیب پذیر در زمینه محرومیت زدایی مردمی طرح درمانی به مدت هفت روز انجام شد.

وی با بیان اینکه این اردوی جهادی با سطح کیفی تخصصی برگزار شد، اظهار داشت: تیم کاربلد و تخصصی پزشکی جهادی بقیه الله بسیار موفق عمل کرد و یک بیمارستان را با تمام تجهیزات به این منطقه محروم بیاورند و به مردم خدمات درمانی ارائه کنند.

سردار زهرایی گفت: در مقابله با ویروس منحوس کرونا با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، 42 هزار تیم در قالب گروه های جهادی انجام وظیفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 270 هزار جهادگر در طرح شهید سلیمانی/راه اندازی قرارگاه جهادی جنوب کرمان

فعالیت 270 هزار جهادگر در طرح شهید سلیمانی/راه اندازی قرارگاه جهادی جنوب کرمان