مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 16:202021-02-04سياسي

برگزاری آیین میهمانی لاله ها در البرز/یاد و خاطره 52 شهید انقلاب زنده شد


مراسم میهمانی لاله ها و غبارروبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا در البرز با حضور مسؤولان استانی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، امروز در مراسم فجر آفرینان انقلاب اسلامی، ضمن گرامی داشت مقام 52 شهید انقلاب استان البرز، گفت: شهدای انقلاب با ایمان و اعتقاد، مجاهدت و ایثارگری و مظلومانه به شهادت رسیدند و شرایط اجازه نمیداد تا برای این شهدای والامقام مراسم تشییع برگزار شود، لذا مظلومانه به شهادت رسیدند.

خانواده های معظم شهدا نیز در آن زمان در شرایط سختی زندگی می کردند و به حمدالله به برکت پیروزی انقلاب خانواده های شهدا عزت پیدا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری خانواده شهداست و عزت و قدرت امروز این ملت و کشور در سایه همین فرهنگ شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی را زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و برای ما مایه افتخار است از کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین میهمانی لاله ها در البرز/یاد و خاطره 52 شهید انقلاب زنده شد

برگزاری آیین میهمانی لاله ها در البرز/یاد و خاطره 52 شهید انقلاب زنده شد